dinsdag 26 maart 2013

Durango, Colorado


Maandag 25-3-2013


Vanmorgen hadden we het plan om 
Taos Pueblo te bezoeken. Een van
de best bewaarde pueblo's van Nieuw
Mexico. Net als vroeger leven de 
bewoners hier zonder stromend water
en elektriciteit. Helaas, er is vandaag
een begrafenis en bezoekers zijn niet
welkom. Begrijpelijk...

Dan Taos maar bezoeken. Weer 
schitterende Adobe huizen. 
Kijk maar:







Rond de middag gaan we op weg.
Eerst naar de Rio Grande Bridge,
bijna 200 mtr. hoog.
















Dan door de St. Juan Mountains 
naar de volgende staat.






15.00 uur: Welcome to colourfull Colorado.
Inderdaad is alles weer groen, onder de sneeuw.



Uiteindelijk arriveren we na een 
prachtige rit in Durango.
Even het  centrum bekeken en dan
naar de camping, die vandaag #¥?!
gesloten is. Gelukkig is er nog een
andere in de buurt. (30 km)

Zitten we vandaag dus iets later
aan het glaasje wit. 


2 opmerkingen:

  1. Hallo lief tweetal, al die tijd wel jullie reis kunnen volgen, maar net heeft Laura me uitgelegd waar ik kon loggen om jullie wat te laten weten. Dus .... WAT PRACHTIG ALLEMAAL! Buiten een par pechgevalletjes ( gesloten camping en geen drank in de buitenlucht) lijkt alles meer dan voorspoedig te verlopen. Heerlijk! Wat een geweldige wagen zeg! Ik zie ze wel eens staan bij de kermis. Dak omhoog, erker uitschuiven en voila, het huisje staat weer. Machtig systeem! De kleine meid is net twee dagen geweest en het is heerlijk. Van mij mag ze er drie komen, want we hebben de grootste pret. Vandaag probeerde ik iets uit te leggen, maar dat snapte ze niet, dus zei ik Laat maar zitten! Plof, daar zat ze op haar billen! Geestig toch! Lekker shoppen samen, koffie drinken en fristi, krentebols erbij, hond uitlaten en dan rent ze door het park achter de hond aan. Dat houdt ook in dat ze rond half twee als een blok slaapt tot half vijf meestal. Net even de strijk gedaan voor die twee en dan slaap ik ook even mee. Daarna zijn we beiden weer fris en fruitig, nou ja, beiden.. Hoe dan ook, wij genieten hier mee van alle mooi plaatjes, dus maak er nog maar wat meer. Liefs van hier en veilig verder reizen hoor!
    Liefs mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat Adobe, doet me erg denken aan Barcelona. En heerlijk dat zonnetje erbij overal. Geniet lekker verder. Hier wordt sinds het skypen erg aan jullie gedacht. Opa en oma zitten nu niet alleen in een vliegtuig, maar ook in de ipad en als ze mijn telefoon ziet wil ze steeds bellen. Wat Janneke betreft voor herhaling vatbaar dus (maar verwacht natuurlijk niet dat ze dat op zo'n moment laat merken, zwaaien en praten doe je alleen achteraf :)) Goede reis verder!

    BeantwoordenVerwijderen